mandag, juli 14, 2008

Charmetrold


Jeg lovede jo lok et billede. Men der er så mange gode. Her kan I så se, hvorfor alle var helt dårlige med Junior, på vores sidste ferie. Og de kyndige, kan måske også se hvor vi er??
I øvrigt så har man et standpunkt til man tager et nyt. Og det nye er at jeg fortsætter med p-pillerne lidt endnu - jeg vil ærligt talt synes at det er lidt nedtur at være gravid når jeg begynder derude. Jeg VED GODT at jeg kommer til at grine af dette udsagn når jeg endnu engang har prøvet et år med naturmetoden og der ikke er kommet noget ud af det, men lige nu har jeg faktisk et sted dybt inde en tro på at det "kan være". Og denne tro vil jeg prøve at dyrke denne gang. Jeg tror at min krop trænger til at jeg er lidt bedre ved den og tænker lidt pænere om den. Så jeg vil give mig selv lov til at tro, og dermed også til at tage p-pillerne lidt længere, og så tro på det, når jeg smider dem! (Vi overvejede at droppe pillerne, så jeg kan komme ind i en naturlig rytme og så først gå i gang senere, men jeg tror nu ikke det er så smart ift endometriosen.)

Etiketter: , ,

2 Comments:

At 9:45 AM, Blogger LOK said...

Sikke en charmetrold! Ham kan man da kun knuselske!

Ja vi er godt tossede, at vi bliver ved med at tro på at det "kan være". Men er det ikke bare fordi vi inderst inde håber på, at vores krop er normal?

 
At 9:25 AM, Anonymous Anonym said...

Kæft, hvor er han dejlig!

 

Send en kommentar

<< Home