onsdag, september 07, 2005

Dag 10

Tiden går som den nu gør. Nu er nedreguleringen ved at komme faretruende nær; det er jo allerede i næste uge.

Samtidig er der noget nær kaotiske tilstande i mit arbejdsliv (på den gode måde) men ivf fylder suverænt mest i mit hoved. Jeg ville ønske jeg var religiøs, så ville jeg bruge tiden på at "gøre mig fortjent" til det mirakel det er at blive og være gravid. Men det er jeg ikke, og jeg ved at man ikke kan gøre sig fortjent til det. Det er bare et stort terningespil.

Apropos terningespil, så har jeg engang læst bogen "Terningemanden". Hovedpersonen indså at alt er tilfældigt og begyndte som konsekvens at kaste terningerne i forbindelse med ALLE store som små beslutninger. Det betød at alle opfattede ham som skør, men til gengæld slap han for ansvaret med at bryde sig hoved med alting. Måske det var en mulighed for mig?

Naaa, det passer mig vist slet ikke. Hvis jeg ikke kan endevende alting til bevidstløshed, så er jeg nok ikke rigtig glad.

Spændende hvad dagen i dag vil bringe....

1 Comments:

At 8:17 PM, Blogger Mira said...

heh, har selv lige skrevet et indlæg som delvist handler om gerne at ville være religiøs....

 

Send en kommentar

<< Home