mandag, september 12, 2005

Dag 15

Nææ Terningemanden har jeg nu ingen intentioner om at blive til. Nogle gange kunne det bare være rart at slippe for ansvaret med at tage beslutninger. Men hvis man gør det, hvad er der så lige tilbage?

Nu er ugen hvori jeg formentlig skal starte nedregulering begyndt. (Ok, det er mandag i dag og nedregulering starter søndag). Det er i hvert fald ved at komme tæt på.

Jeg er i gang med at overbevise mig selv om at det er smartest med sprøjter. Mest fordi jeg ikke er den store fan af næsespray hver 8. time. Så kan jeg jo ikke sove længe - eller også kan jeg ikke gå sent i seng. Begge dele er slemt synes jeg. Så en enkelt injektion en gang i døgnet er nok mere overskueligt. Men jeg har god tid til at ændre holdning...

Nu må jeg i hvert fald se at få startet på min arbejdsuge.

2 Comments:

At 11:29 AM, Blogger HBT said...

Hva så er nedreguleringen gårt i gang søde Solsikke?

 
At 3:57 PM, Blogger Solsikke said...

Hejsa

Jo, nedreguleringen er i gang og det kribler i fingrene for at få skrevet et nyt indlæg, men jeg er lidt ophængt.....

Stort knus,
Solsikke

 

Send en kommentar

<< Home