onsdag, juni 01, 2005

Endelig voksen?

Så har jeg haft min første arbejdsdag. Det var jo slet ikke slemt. Jeg havde ellers godt nok ganske utrolig meget ondt af mig selv i morges. Av for en omgang menstruationssmerter. Jeg tænkte nok, at de ville vente med at angribe mig til onsdag.

Derfor så jeg ingen anden udvej end at bruge min gode gamle kombinationsbehandling af Panodil og Ipren. Jeg har ellers undgået Ipren, da svenske studier har vist, at de nedsætter chancerne for at opnå graviditet. Endnu ved jeg dog ikke hvor meget man skal bruge dem, før de har denne effekt, jeg håber at man godt kan tage dem en enkelt dag. Under alle omstændigheder var jeg nødt til det - og det virkede, så det har jeg kunnet nyde i dag.

Dagen gik mest med at hilse på. Jeg er DÅRLIG til at huske navne, så det skal nok give nogle pinlige episoder hen af vejen, men mon ikke det går?

Jeg er glad for at læse, at der er overvejende stemning for at mene at IUI har en chance. Selvfølgelig vil lægerne da ikke kaste en fuldstændig nyttesløs behandling efter os. Men ind imellem flyver tankerne bare lidt for ukontrolleret rundt. Så nu tror jeg at jeg vil koncentrere mig om mit nye job, og så nyde at hospitalet har sommerferie. Så står den på IUI til august og måske IVF til vinter.

Nu vil jeg gå ud og lave noget espresso og hygge lidt med manden, hvis han ellers kan vriste sig fri af sin hobby.

7 Comments:

At 6:15 PM, Blogger HBT said...

Dejligt at høre at det gik godt med første dag på jobbet i dag.

Og skønt at du nu ser fremad igen.

Kh Heidi

 
At 9:23 PM, Blogger Mira said...

Mens smerter er bare dobbelt så ubehagelige når allerhelst IKKE vil have mens.
Fedt med dit nye job!!!

 
At 10:06 PM, Blogger GitteK said...

dejligt med en god start på jobbet.


åh ja, mens.smerter...*grrrrr* jeg vil sgu hellere brække en arm en gang om måneden, hvis jeg bare slap for det...OG mensen... ihvertfald bare i 9mdr...

 
At 11:15 AM, Blogger soesterlystig said...

Hvad er det for et job.. spørger den ret så nysgerrrige søsterlystig (også kendt som søstermælkesnittte)...??

 
At 11:16 AM, Blogger soesterlystig said...

Læg især mærke til de tre RRR'er i nysgerrrig... ja!

 
At 5:32 PM, Blogger Solsikke said...

Det er et job som akademisk medarbejder, svarrrer den hemmelighedskræmmende Solsikke.

*SSSS*

 
At 9:55 AM, Blogger soesterlystig said...

Nå , men så er vi jo i samme båd ... sagde søsterlystig, som starter sit job i næste uge og er skidenervøs....:-)

 

Send en kommentar

<< Home