lørdag, januar 17, 2009

Første uge

Som LOK skriver er jeg nu gennem den første uge i limbo. Det går sådan set fint. Jeg har besluttet at tro på at jeg er gravid. Sådan må det være. Progestan minder mig konstant om det, men ellers er tankerne meget mindre ved det end de var sidst. Symptomer gider jeg ikke engang at lede efter eller tænke på, det kan jo være så meget (Progestan, pms, graviditet...).

Men altså første uge havde også lidt ekstra aktiviteter indlagt. Jeg var afsted på vinterkonference med arbejdet og var ude og stå på ski. Jeg havde spurgt behandlerne og de kunne ikke se nogen problemer i det. Jeg forsøger at undgå at løfte den lille herhjemme, men ellers gør jeg ikke så meget anderledes.

Eneste issue var at fordi der var spisning med alle kollegaer hver aften og jeg ikke drikker vin, så tror de sikkert alle at jeg er gravid. Men det er der ikke så meget at gøre ved. Ingen spurgte ind til det, når jeg sagde nej tak, men jeg er sikker på at de har tænkt deres.

Har besluttet mig for at snydeteste på tirsdag. Det passer med første snydetest sidst. Medmindre selvfølgelig at jeg begynder at bløde inden. Blodprøven er fredag. De har givet mig en tid midt på dagen. Jeg vil prøve at spørge min egen læges laborant om hun ikke kan tage blodprøven på mig om morgenen. Gider ikke rigtig at bruge et par timer midt i en arbejdsdag på at få taget en blodprøve. Hvis hun ikke kan/vil det, må jeg høre om jeg ikke kan få den taget om lørdagen.

Det er skønt at være hjemme hos familien igen. Jeg er lidt brugt efter sådan en lang tur. Men med en dejlig weekend foran sig, så skal det nok blive godt det hele.

Tak for alle jeres krydsede fingre. Det betyder meget for mig!

Etiketter:

2 Comments:

At 10:59 AM, Blogger Signe og Jan said...

Krydser også fingre

 
At 1:49 PM, Blogger Diana said...

Ja du er gravid indtil det modsatte bevist :)
Jeg krydser!

 

Send en kommentar

<< Home