fredag, februar 05, 2010

Kovending

Nope, den gik ikke. Han faldt muligvis kortvarigt i søvn en overgang, men vågnede da han hostede. Så alt i alt skreg han i 1,5 time, da jeg besluttede at han måtte være sulten og gav ham mad.

Så nu er der ny strategi. Han bliver nattet på samme måde, men i stedet for at lade ham ligge i sengen tager jeg ham op, når han bliver ulykkelig. Så falder han i søvn på mig, og jeg ligger ham tilbage i sengen. Det tager ca. 20 min. Og han bliver i soveværelset og der sker ingenting.

Så det er da et fremskridt fra at falde i søvn ved brystet....

Næste step må være når det her bliver rutine.

Jeg føler mig som en meget blød mor, men også at det her er den rette vej frem. Jeg kan ikke bære at han er ulykkelig over noget jeg har pålagt ham. Så hellere tage et skridt af gangen. Vil høre sundhedsplejersken hvordan man kommer fra denne type natning til at blive lagt i sengen og ikke komme op mere.

Må løbe...

Etiketter: