lørdag, december 19, 2009

Tak!

Tak for alle jeres kommentarer. Det varmer at vide at jeg ikke er den eneste som har det sådan. Situationen løste sig selv, hvis jeg kan tillade mig at være så kynisk. Hun fik en SA. Men inden da havde hun blandet min storesøster ind i sagen og hun havde ikke lagt fingrene imellem, men fået talt hende fra det. Jeg tror at lillesøster var lettet...

Nå, ikke mere om den sag. Jeg er ærlig talt lidt irriteret på min lillesøster, men det er ikke nogen nyhed.

Det går strygende. Den lille er nu over 3 måneder og begyndt at grine, prøve at komme op og sidde og begyndt at gribe fat i sit legetøj. Han har meget mere mimik og er super skøn. Eneste irriterende egenskab er at han sover meget lidt og let. Så det er sjældent at han sover meget mere til middag end mens jeg går med ham. Ikke meget cafehygge over min barsel!

Nu er han vågen - igen. Så jeg må smutte!

Etiketter:

2 Comments:

At 12:35 PM, Blogger Diana said...

Hmmm det er svært at finde de rette ord. En SA er altid tragisk, men vel det mindste onde i forhold til en provokeret abort.

Jeg håber at Jeres lille familie har haft nogle dejlige juledage og får mange flere gode stunder sammen i 2010 - evt. kombineret med meget mere søvn ;0)

 
At 11:38 PM, Anonymous Anonym said...

Jeg nyder at læse med fra sidelinjen om dine dejlige unger, måske jeg snart skulle smutte forbi og se den nu snart store lillebror :-)
Jeg håber I har haft nogle gode og lange juledage sammen og er kommet godt ind i det nye år...

KH Spiren

 

Send en kommentar

<< Home