tirsdag, september 15, 2009

38+2: 3 cm

Så nåede jeg til jordemoder. Jeg er nu 3 cm åben og der er kun 1 cm blød livmoderhals tilbage. Det så ud til at forbløffe hende noget, men jeg er nu egentlig ikke overrasket. Af en eller anden grund var det det jeg troede ville ske.

Hun kunne dog ikke sige noget om hvornår jeg føder, men mener at det er usandsynligt at jeg når næste konsultation om 2 uger. Jeg behøver dog ikke at aflyse den, hun skal nok finde ud af at jeg har født, hvis jeg har det.

Så jeg fik fat i manden og han har fået ordrer om at være klar på ikke at skulle på arbejde i et stykke tid.

Resten af dagen står på frisør klokken 14 og forældremøde klokken 18.30. Jeg ved ikke rigtig med det forældremøde. Hvis der er veer, så tror jeg bare at jeg springer over....

Spændende!

Etiketter:

4 Comments:

At 4:20 PM, Blogger LOK said...

UUhhh - spændende og lidt vildt at det kan blive lige om lidt.

Mange tanker og held og lykke!!

 
At 12:41 AM, Blogger Diana said...

Puuuust... ja jeg måtte lige hive efter vejret engang, efter at have læst dit indlæg. Spændingen stiger.
Rigtig mange positive tanker herfra!

 
At 11:52 AM, Blogger LOK said...

Mon du kom til forældremøde...eller havde du noget mere vigtigt for???

 
At 8:21 PM, Blogger Monica said...

Spændende! Glæder mig til at høre mere.
Bedste hilsner fra Qvinden - som har droppet sin bib-blog og er sprunget ud som helt "almindelig" blogger ....

 

Send en kommentar

<< Home