tirsdag, august 04, 2009

32+2 Jordemoder

Tak for jeres kommentarer. Jeg blev rimelig hurtig rask. Eller det vil sige det tog en uges tid at komme mig helt, og maven var rigtig dum længe. Men nu er jeg i hvert fald rask. Om det var Influenza A? Tja, jeg ved det ikke. Lige siden har der været panik-indslag i nyhederne om gravide og denne influenza, men jeg klarede mig uden hospitalisering, lægebesøg eller andet, og nu er jeg i hvert fald rask.

Den lille sparkede rask og glad gennem hele forløbet, så jeg nåede at være sikker på at han havde det fint, men det kan altså ikke anbefales at have høj feber som gravid. Pyha, det var ubehageligt.

Jeg var ved jordemoder. Det var ikke særlig begivenhedsrigt, men rart at få tjekket at alt er som det skal være. Han blev skønnet til knap 2 kg og mit sf-mål er præcis som gennemsnittet. Jeg havde ikke taget på siden sidst, dvs på 3 uger, men det skyldes nok primært sygdommen for jeg spiser som en havnearbejder. Didrik griner tit af mig, når jeg siger noget i stil med, "ej, jeg kan da også godt spise nu", eller om aftenen; "hmm... jeg synes at jeg er sulten"...

Men det er altså vildt at tænke på at der ligger et helt menneske på 2 kg inde i min mave. Dannet af de næringsstoffer jeg har spist og bygget ud fra opskrift fra Didrik og mig. Så håber jeg bare at han bliver lige så sød som Junior. Han ER altså en dejlig dreng!

Etiketter: