onsdag, juli 08, 2009

Stukket af....

... tihi, sådan føles det i hvert fald. Jeg skulle til glukosebelastningsundersøgelse i dag. Efter vi havde drukket det i sandhed ækle sukkervand, fik vi at vide at vi kunne gøre hvad vi ville, skulle bare stille klokken 10 til blodprøve. Så jeg er taget hjem.

Men pyh, hvor er jeg svimmel og dårlig. Det er altså ikke spor sjovt at være fastende og gravid! Jeg spiste ellers lidt nødder og abrikoser i går aftes ved 21-tiden, kun fordi jeg kunne! Nu glæder jeg mig bare til at komme hjem igen og gå ombord i køleskabet. Selv haven frister med lækre blåbær....

Etiketter:

2 Comments:

At 12:01 PM, Blogger Diana said...

Yak, jeg har også hørt grumme ting om den glukosebelastningstest.
Har du fået svar på, om alt er som det skal være?

Tak for dine søde hilsner på min blog. De varmer!

Knus,
Ønske

 
At 5:41 PM, Blogger LOK said...

Puha føler med dig - ved jo kun alt for godt hvad du skal igennem.

Men at du sådan fik lov til at stikke af??

De 2 gange jeg prøvede det fik jeg da netop at vide at jeg ikke måtte bevæge mig, skulle sidde stille på en stol. Hvilket er hårdt når man er højgravid.

Hvordan gik det så? Blev du frikendt?

 

Send en kommentar

<< Home