mandag, juni 08, 2009

Skøøøønt!

Så er ferien overstået og hvor var det bare dejligt! Aldrig er der blevet slappet så meget af - spist så god mad og nydt livet så meget!

Junior stortrivedes også. Han faldt hurtigt ind i den sydlandske rytme: Stod tidligt op, sov enormt længe til middag (og faldt sent i søvn, så vi vækkede ham som regel senest klokken 17.30, så han kunne nå at få aftensmad efter 3 timers søvn) og gik sent i seng. Så det gjorde jo at vi fint kunne komme ud og spise hver aften.

Vi fik hurtig nogle faste rutiner. Spiste frokost samme sted (næsten) hver dag (medmindre vi var på tur). Og aftensmaden var hver aften samme sted. Han nåede at kæreste lidt med tjenerne og de kendte ham efterhånden så godt at de nærmest gik i gang med hans minipizza når vi trådte ind af døren. (Ja, ernæringsmæssigt var det nok ikke en super ferie for ham - han var ikke så meget for de lokale specialiteter, men vi må se at få noget ordentlig mad i ham fra nu af - og desuden fik han sin vitaminpille og masser af frisk frugt).

Vi andre spiste super lækkert. Dejlig frisk mad, netop hevet op af havet eller baghaven. Aaah, jeg savner det vist allerede.

Rejsen var også hyggelig begge veje. Vi kørte i tog til lufthavnen, hvilket Junior bare syntes var top sjovt. Så spiste vi på Burger King og havde god tid i lufthavnen. Flyveturen gik fint. Han slappede lidt og læste ellers pixibøger. Da vi nåede frem om aftenen til vores lejebil fik han lige en halv times søvn i den men ellers ingenting. Og da vi nåede hotellet sagde han "sikke dog en dejlig tur!" Så var vi helt rørte. Total afstressende og dejligt. Hjemrejsen gik også fint. Han sov igen kun en halv time i bilen og holdt sig i øvrigt vågen til 23.30 - ikke noget med at sove i flyet. Til gengæld var han nem og glad det meste af tiden.

Sikke dog et dejligt barn vi har! Jeg håber at lillebror slægter ham på!

Etiketter:

1 Comments:

At 1:59 PM, Blogger LOK said...

Det lyder da bare som en rigtig skønt ferie I har haft. Og dejligt at Junior bare sådan faldt ind i rytmen.

Og hvor mange arbejdsdage har du nu tilbage? ved godt at der ikke tælles på sådan noget...men fantastisk at du allerede er langt over halvvejs!!