torsdag, juni 24, 2010

Mor til 2

Jamen dagene ligner hinanden og er samtidig i evig forandring. Storebror (3,5 år) kan nu cykle helt selv og uden støttehjul. Lillebror (9 måneder) er lige begyndt at kravle, så småt. Jeg har endnu ikke set det, men Didrik sagde at han kravlede ham i møde i vuggestuen. Vi har også meget glatte gulve.

Jeg er i gang med at arbejde igen, og det går rigtig godt. Hurra for den nedsatte tid!

Min svigermor er blevet alvorlig syg. Så det lægger en dyne over os alle. Jeg holder utrolig meget af hende, så det er virkelig hårdt.

I morgen kommer sundhedsplejersken, så jeg må se at fylde lidt fakta på lillebror i morgen. Han er i hvert fald stor og tyk og dejlig.

Han er virkelig dejlig. Og nu sover han igennem om natten (7-9-13 og bank under bordet). Det er skønt!

Jeg er også kommet fint i gang med at løbe og i øvrigt være aktiv. Nu fik jeg også endelig investeret i nogle nye sko efter mine gamle var begyndt at give mig skinnebensbetændelse. Heldigvis kunne fysioterapeuten som solgte mig de nye, vise mig at det formentlig er de gamle sko som er skyld i det. Så nu vil jeg løbe de nye langsomt til og så forhåbentlig gå skadefri.

Ja og så står jeg foran en ny operation. Langt om længe. Jeg har en cyste i underlivet som jeg kan mærke på ydersiden. Den er virkelig generende, og nu har jeg endelig fået tid til operation.

Og apropos underliv så har vi virkelig fundet hinanden igen. Ikke at vi har været væk fra hinanden, men s(e)xlivet er bedre end nogensinde før. Jeg nyder virkelig at min krop ikke bliver brugt til amning mere - nåja, det har jeg vist heller ikke nævnt - han ville pludselig ikke mere. Så vi har meget fokus på hinanden og når vi så får vores nattesøvn, så er det pludselig muligt med den slags luksus. Jeg føler mig meget lykkelig.

Så alt i alt går det godt. Fraset min svigermor. Vi krydser fingre.

Etiketter:

2 Comments:

At 11:37 PM, Anonymous Anonym said...

Kære Solsikke

Jeg håber, din mor meget snart vil få det bedre.

De kærligste tanker Spirren

 
At 11:38 PM, Anonymous Anonym said...

Din svigermor skulle der selvfølgelig stå...

 

Send en kommentar

<< Home