torsdag, juli 28, 2005

PMS?

Kan man have PMS i 10 dage? Jeg er simpelthen i PMS-humør og har faktisk været det siden weekenden. Det eneste besynderlige er bare at jeg først bør få menstruation omkring tirsdag. Hmmmm.... Det er altså virkelig irriterende, jeg kan slet ikke lide mig selv når jeg er sådan.

Jeg håber, at det kan lykkes mig at forlade arbejdet rimelig tidligt i morgen, så jeg kan komme hjem og få slappet lidt af. Jeg tror at IVM er begyndt at nage mig. Jeg er nervøs. Nervøs for at det ikke starter, nervøs for at jeg ikke er egnet, nervøs for ægudtagning, nervøs for at der ikke er nogen æg til oplægning, nervøs for at jeg ikke bliver gravid men har fået sat mine håb for langt op. Men det er alt for tidligt til at være nervøs.

Egentlig ved jeg heller ikke om det er det.

Måske jeg bare savner Vuffi? Jeg ved det ikke, men jeg har drømt mange drømme om ham. Og de har allesammen været foruroligende. Noget med at han slet ikke var død, men bare meget syg og jeg skulle holde øje med ham, så han ikke ville dø, men det gjorde han alligevel.

Eller også har jeg bare fået en vinterdepression midt i det triste vejr. Det har været utrolig dejligt, men nu stoppede sommeren bare fra den ene dag til den anden. Ferien er laaaangt ude i fremtiden, men hvor jeg dog glæder mig til den.

Nu er det jo så heldigvis snart weekend. Og så er det snart august. Så får jeg svar på mine spørgsmål omkring ivm, og så får jeg også svar fra et job jeg har søgt. Derudover har jeg en ny hospitalsundersøgelse i august, så det bliver en spændende måned. Måske jeg bare føler at juli er et tomrum, der skal overstås?

Alt i alt ved jeg ikke hvorfor jeg har det som jeg har det, men jeg håber snart at tågen letter og jeg får lidt humør tilbage. Det er også noget pjat at gå og vente. Det er jo i ventetiden at livet foregår - men det er bare svært.

2 Comments:

At 8:32 AM, Blogger GitteK said...

Måske er det en kombination af det hele!
Eller også er det.... ;o)

Idag er vi startet på august, så nu lysner det min ven! Jeg garanterer ihvertfald for solskin på fredag!

KNUS!!!!

 
At 9:57 AM, Blogger Spirren said...

Kære Solsikke

Jeg håber, det har lysnet lidt for dig, nu hvor vi skriver august.

Noget nyt om IVMforsøget ?

Knus og lyse tanker fra M.S

 

Send en kommentar

<< Home