fredag, juli 15, 2005

ÆL-test

Så syntes jeg også, at jeg skulle prøve ÆL-test.

Oprindelig besluttede jeg, at jeg ikke ville stresse over at blive gravid. Så jeg ville vente 6 måneder med at forsøge mig med ÆL-test.

Det ramlede sammen med vores bryllupsforberedelser og bryllup i første omgang, og så var det at jeg kom i sundhedsvæsenets søgelys pga. endometriosen. Så tænkte jeg at det var fjollet at jeg tog ÆL-test, når jeg skulle have taget blodprøver osv. for at fastslå ÆL.

Hvad har så ændret sig nu? Tja, i virkeligheden tror jeg mest at jeg vil prøve det fordi jeg er nysgerrig. Og som Didrik spurgte mig i går: "Er det ikke bare fordi du vil opleve en positiv test?" Så tror jeg faktisk at han har ret.

Men mest af alt vil jeg prøve at teste, for at finde ud af hvornår min ÆL ligger i denne cyklus. Hvis jeg nu går en uge over tid i denne måned også, så vil jeg jo vide om det bare er fordi min cyklus er blevet helt skør, og ikke fordi jeg er gravid.

Status første dag; negativ. Den burde blive positiv søndag.

Egentlig har jeg en masse jeg gerne ville skrive om på min blog, men jeg mangler bare tiden. Nu synes jeg ikke at jeg kan tillade mig at gå alt for meget i detaljer, når jeg sidder her på arbejdet, men selv når jeg er hjemme er der ligesom ikke noget tid at give af. Men det er måske fordi jeg prioriterer hygge med Didrik lidt højere end at dele mine tanker herinde. Og det bliver jeg nok ved med. Så den bliver altså lidt kort for tiden.

Og så er det ved at være tid til at ønske alle glædelig weekend. Så må vi håbe at dette uvejr bare skal passere, så sommeren kan fortsætte.