mandag, juni 27, 2005

At sidde med en baby

Suk. Min veninde har lige været her med sin baby. Godt nok var han lidt generelt utilfreds med alting i dag (sikkert varmen), men hvor var han dog dejlig!

Jeg kan dog godt undre mig lidt over at al denne sorg og smerte udspringer af, at jeg muligvis ikke får muligheden for at være i hendes sko. For de ER arbejde. Og de ER anstrengende når de skriger og ikke kan stilles tilfredse. Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det er det jeg vil. Og så er han jo bare dejlig. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg synes babyer er dejlige, men det er de bare!

Men nu er der endnu en trang, der skal stilles; mad. Så jeg vil lade det være ved lidt kort aftenskrivning for i dag.

4 Comments:

At 11:17 AM, Anonymous Anonym said...

Tja, mon ikke det er noget med nogen ur-instinkter der får os til at synes at noget SÅ besværligt er SÅ herligt?

 
At 8:16 PM, Blogger soesterlystig said...

Mmmmm duften af en baby - der er intet bedre i verden...

 
At 8:31 PM, Blogger Spirren said...

Jeg kunne spise babyer lige nu, de der helt nyfødte.....

 
At 8:38 PM, Blogger HBT said...

Nej nyfødte bebser dufter bare sååååååååå dejligt - uhhhhh de er altså lige til at spise.

et par stykker af dem tak ;-)

 

Send en kommentar

<< Home