onsdag, juni 22, 2005

Morgenmad

Der går hurtigt lang tid inden jeg får skrevet. Jeg har egentlig ikke noget på hjerte, men ved at jeg ikke kommer mere til computeren i dag. Det er ikke lige computeren, der trækker allermest efter en lang arbejdsdag.

Jeg er forøvrigt ret vild med mit arbejde. I dag kan jeg f.eks. blive der lige så længe jeg har lyst til, og så har jeg lige en halv fridag når det passer mig pga. flextiden. Dejligt.

Mht. følelserne kan jeg mærke at de er ved at stabilisere sig lidt. Frejas graviditet er ikke lige så slem for mig, som den har været. Nu kan jeg tænke på det uden at tænke "snyd, snyd, snyd" i samme åndedrag. Næsten i hvert fald. Så det går fremad.

Jeg glæder mig til næste behandlingsdel, som måske allerede starter i slutningen af juli (om 5 uger afhængig af cyklus). Og samtidig føler jeg mig faktisk ganske lettet over pausen. Tror måske at jeg ville have ventet, selvom der ikke havde været sommerlukket.

Glad, træt og forventningsfuld må være ordene her til morgen.

1 Comments:

At 3:57 PM, Blogger soesterlystig said...

Lyder da meget dejligt;-)

 

Send en kommentar

<< Home