tirsdag, juni 07, 2005

Populære mig

Så er jeg tilbage fra en dejlig weekend med familie. Det var ganske hyggeligt.

Nu er hverdagen så i gang igen. Det er sjovt at have job. Ikke sjovt som i "ha ha" - men som i "dejligt at betyde noget for nogen" (ud over familie og venner).

Telefonen ringede for et lille øjeblik siden. Jeg har været til en jobsamtale på et vikariat i en rigtig spændende virksomhed, men jeg fik desværre ikke jobbet. Nu ringede hende, der interviewede mig, og fortalte at personen de havde valgt til jobbet lige havde fået fast arbejde, så de var interesserede i at ansætte mig. Deraf overskriften. Hun sagde at de lige så gerne ville have haft mig, men at de jo kun kunne ansætte én.

Så jeg føler nu egentlig at min jobsøgning har været ganske succesfuld.

Men jeg kan jo ikke tage jobbet. Jeg har jo fået job. Og dette vikariat er også kortere end det jeg har fået. Men jeg er nu liiidt ærgelig over ikke at kunne tage det, for det lød også rigtig spændende.

Jeg fik fat i hospitalet i dag. Blodprøven var selvfølgelig negativ. Men jeg fik at vide, at jeg var velkommen til at ringe hvis min menstruation dukkede op sidst i juli. Det skulle ikke være efter 1/8, så det er jo lækkert, når nu den sandsynligvis kommer sidst i juli.

Der er ikke den helt store lyst til internet når jeg kommer hjem for tiden. Men det bliver vel snart lidt mere hverdag for mig, og så er jeg sikker på at det kommer igen!

3 Comments:

At 12:55 PM, Blogger Amocca said...

dejligt at være populær :)

amocca

 
At 4:21 PM, Blogger GitteK said...

Jeg er for kendt til det heeer steeed ;0D

hehe

 
At 5:23 PM, Blogger Spirren said...

Så kendt og så populær :-)

 

Send en kommentar

<< Home