lørdag, august 06, 2005

Pergotime

Lige som i mit sidste forsøg ser det ikke ud til at Pergotime giver mig nogen problemer. Jeg er nu præcis halvvejs i mine 10 tabletter, og nu er der kun en uge til min først scanning.

Mit humør er blevet uendelig meget bedre siden jeg fik fastlagt denne iui med hospitalet. Godt nok tror jeg stadig ikke på det. Men jeg ved at når det er overstået burde der ikke være noget som helst til hinder for at vi kan gå i gang med reagensglasbefrugtning, selvom ivm ikke bliver til noget.

Det er en rar tanke.

Jeg forestiller mig allerede hvordan første ivf-forsøg kan være overstået inden jul. Det er en meget beroligende tanke. Vi er ikke glemt, vi er ikke ude af systemet, vi kan måske få et barn inden udgangen af 2006.

I dag føler jeg mig ganske fortrøstningsfuld. Men det ER også weekend, og jeg fik taget hul på et par jobansøgninger i går - OG rydet lidt op på loftet. Sikke det kører!

1 Comments:

At 10:10 AM, Blogger GitteK said...

Tju hej!
Det er sgi da dejligt!!!

 

Send en kommentar

<< Home