onsdag, februar 08, 2006

Masser af nyt

men inten fertilitetsrelateret desværre. Scanning er på fredag. Det er så dag 20 i min cyklus men de er vist ikke meget for at give lørdagsscanninger fra sig. Og godt det samme i øvrigt.

Jeg føler mig på nuværende tidspunkt lidt lige glad med det forsøg. Jeg har ikke særligt meget lyst til det, men alternativet er utænkeligt. Jeg ved, at hvis vi ventede en måned, ville mine følelser ikke ændre sig, jeg ville højst begynde at hade ventetiden.

Så på med vanten og i gang igen. Der er jo en chance for at alle vores drømme kan blive indfriet, og hvordan kan man så andet end kaste sig ud i det?

2 Comments:

At 8:03 AM, Blogger Signe og Jan said...

Held og lykke! Jeg håber det er denne gang.

 
At 1:51 PM, Blogger Spirren said...

xxx for imorgen, måske er ligegladheden en god ting lige nu!!!

 

Send en kommentar

<< Home