søndag, januar 15, 2006

Løbetur

Sikke dog en dejlig weekend. Vi har hygget, spist lækker mad. Jeg har løbet?!?!?! Meget mærkeligt, men jeg fik åbenbart et sundhedsflip. Og så har vi elsket. Ja, det er måske ikke så passende at skrive på en offentligt tilgængelig blog, men det bliver altså ikke til meget, når begge er syge, så der var gået en hel uge, og så er der altså noget der lige pludselig gør en forskel i hverdagen.

Jeg har også fået sovet. Jeg klarede lige 11 timer i nat. Jeg er også ved at holde op med at hoste (men det kom nu igen efter løbeturen, men hvad kan man forvente når man gør noget så dumt?). Så alt i alt håber jeg at det er tegn på at jeg endelig er ved at blive rask.

IVM er muligvis kun en uges tid væk nu. Jeg ved det jo ikke, eftersom jeg ikke rigtig havde styr på æl-testene, men jeg har regnet mig frem til at menstruationen tidligst starter på lørdag. Så nu nærmer vi os endnu en omgang neglebidning.

Iøvrigt læste jeg at man ikke må spise for mange solsikkekerner pga. deres cadmiumindhold. Så tro da pokker at jeg er infertil.

6 Comments:

At 9:35 PM, Blogger Signe og Jan said...

Godt at høre, at verden har behandlet dig efter fortjeneste i denne weekend Solsikke. Eller har du skiftet navn ;o)

 
At 8:57 AM, Blogger soesterlystig said...

Så går vi i gang på samme tid tror jeg.. hvor lang tid tager en IVM? Jeg skal starte i kort behandling...

 
At 11:39 AM, Blogger Solsikke said...

IVM tager nogenlunde samme tid som kort behandling. Hvor hyggeligt at følges ad. Der er dog stadig stor risiko for at et kursus kommer til at ligge i vejen for mig. Men nu må vi se.

 
At 12:08 PM, Blogger GitteK said...

hey.... jeg har osse løbet (men ikke elsket siden....øøøøøøh i torsdags)
Jeg kan nu løbe 3 minutter uden at falde død om.... små fremskridt!

Hvor mange er for mange solsikke-kerner???? og skifter du nu navn eller hvad???

Pøj pøj med det forestående!

 
At 12:46 PM, Blogger Solsikke said...

Hej Gitte

Jeg ved ikke hvor mange, der er for mange. Det blev ikke nærmere udspecificeret. Men jeg tager det med godt humør. Så længe man ikke vokser et sted med alt for meget tungmetal kan man jo heller ikke samle det, så måske jeg bare skal flytte ud til renere jorde?

I hvert fald beholder jeg mit navn. I starten var det et fjollenavn fordi jeg nu engang skulle hedde noget, og ikke havde lyst til at bruge mit fornavn. Men nu ER jeg Solsikke. Sådan er det.

3 minutter lyder da flot i øvrigt. Jeg kan også kun løbe mikrodistancer, men nu må vi se hvad det bliver til.

Knus,
Solsikke

 
At 3:12 PM, Blogger GitteK said...

aaaarh det er tungmetaller... (også her....de er sgu da osse efterhånden allevegne)

ØV!

Men men...alt med måde, så går det nok: løb, frolsikkefrø og elskov ...und so weiter

 

Send en kommentar

<< Home