søndag, december 18, 2005

Et døgn

Så er den ulidelige ventetid nede under et døgn. Egentlig går tiden rimelig hurtigt - den snegler sig ikke som sådan - men det er bare så uudholdeligt ikke at ane om vi er købt eller solgt.

Hvor er det bare dejligt at få alle jeres lykønskninger. Det varmer helt enormt!

Det går fint med Progestan og Østradiol. De bliver troligt taget hver 8. time, selvom det indebærer at vækkeuret ringer lidt vel tidligt her i weekenden - men man kan altid sove videre.

Egentlig har jeg ikke noget særligt på hjerte. Jeg er bare umådelig utålmodig. Har prøvet at lede efter folk på nettet, som har fået taget æg ud ved ivm, og hvor mange der så blev befrugtet. Men jeg har opgivet det. Man kan alligevel aldrig sammenligne i det her spil. Desuden ved jeg heller ikke hvad det skal hjælpe. Hvis jeg nu finder ud af at der er 90 % chance for at der er æg til oplægning bliver jeg bare ekstra skuffet, hvis der ikke er. Og hvis jeg finder ud af at der kun er 10 % chance vil jeg bare være ekstra ked af det nu, men stadig håbe. Så jeg må vist bare affinde mig med at tiden bliver nødt til at gå.

Men i hvert fald; tak for jeres støtte!

2 Comments:

At 2:36 PM, Blogger HBT said...

Ja den ventetid er da godt nok bare alt for lang hva.

Håber at komme herinde til gode nyheder i morgen.

God søndag.

Knus

 
At 7:36 AM, Blogger Frandse said...

Krydser finger for at du lige om lidt bliver forenet med fine små æggebasser:-)

Knus
Anne

 

Send en kommentar

<< Home