mandag, december 12, 2005

Afklaring?

Tja, jeg havde halvt forventet at det enten var for sent, eller helt perfekt i dag. Men ak nej.

3 follikler på 7 mm på den ene side, og 4 på 6 mm på den anden side. Det er langt fra 10 mm. Derudover er livmoderslimhinden stadig under 5 mm.

Så det blev med sikkerhed ikke i dag, ej heller i morgen. Så kunne vi komme igen onsdag. Men onsdag er en virkelig virkelig utrolig dårlig dag i forbindelse med arbejdet. Så vi fik lov til at tage derud torsdag på samme måde som i dag - så der måske bliver ægudtagning. Men det er ikke sikkert. Måske er det for sent - måske for tidligt - måske er det bare en utrolig dårlig cyklus.

Heldigvis er jeg blevet rask. Og heldigvis overlevede jeg julefrokosten med et nybagt forældrepar (med helt ny baby) og et par der var nygravid. Jeg synes selv at jeg klarede det flot. Måske jeg bare var ligeglad med det hele pga. sygdom?

Nu må jeg hellere se om jeg kan få noget fornuftigt ud af at være på arbejde, og så vil jeg endnu engang lade tiden skynde sig at blive til torsdag (en eller anden dag MÅ jeg lære at leve i nuet).

Tak for alle jeres held og lykke'r!

2 Comments:

At 11:13 AM, Anonymous Anonym said...

ØV!!! Jeg krydsede ellers fingre hele dagen for dig ;)

Tanker LOK

 
At 2:10 PM, Blogger Solsikke said...

Hvor er du sød LOK!

Det kan være at alle dine venlige tanker kan gøre det hele helt perfekt til på torsdag!

Knus,
Solsikke

 

Send en kommentar

<< Home