fredag, november 18, 2005

Lys

Der bliver skrevet så meget om mørke i blogland for tiden. Jeg har nu ingen grund til at fortsætte i den dur - eller mol må det være. Stadig solbrændt efter sydens sol (ser vildt godt ud i hvidt tøj - hvis jeg selv skulle sige det), stadig med godt mod på arbejdet, og det virker virkelig godt; chefen er sød, lydhør overfor mig, gode kollegaer, og det "sædvanlige", en dejlig mand, som netop er trådt ind af døren, dejlige veninder og venner og masser af optimisme.

(Jeg ligger syg på sofaen med ondt i maven - men det skal ikke ødelægge optimismen for i dag.)

Så ingen sure/triste miner herfra. Jeg håber at min optimisme kan sprede små smil rundt omkring og hjælpe med til at fjerne mørket. Sidste efterår var mørkt for mig - meget mørkt - men det får dette efterår ikke lov til at være. Generelt har jeg altid elsket efteråret, men jeg glæder mig nu til foråret.

Med ønsket om en god weekend til alle.

2 Comments:

At 10:05 PM, Blogger Signe og Jan said...

Godt at du er ved godt mod, håber det smitter. Der er mange triste toner i blog land for tiden, det er jeg enig i.

 
At 4:01 PM, Blogger GitteK said...

God weekend til dig også!
Og god bedring!

 

Send en kommentar

<< Home