lørdag, oktober 08, 2005

14 follikler

Der var 14 follikler. Lægen har sat mig ned i dosis nu, så jeg kun skal tage 100 enheder nu (mod 125 hidtil). Så skal jeg scannes igen på mandag. Jeg kan ikke huske om hun sagde at de var 10-12 mm eller 12-14 mm, men det var deromkring, så jeg gætter på at jeg skal tage æl-sprøjten på mandag. I mellemtiden krydser jeg fingre for at der ikke er flere follikler der udvikler sig, da jeg så risikerer overstimulering. Hvor ville det være ærgeligt at aflyse nu.

De sagde at 14 var ganske fint, men de ville ikke have flere. Så Didrik lovede at han ville holde mig i ro.

Men den murren jeg har følt har åbenbart været relateret til æggene, så det er i hvert fald dejligt at vide.

Så det bliver spændende at se om alt er klar på mandag.

8 Comments:

At 4:19 PM, Blogger Amocca said...

HOld da op hvor kan du bare producere æg....

Jeg har en rekord på 11 - men det var også på det dobbelte af din dosis...

Held og lykke med æggenen

 
At 10:12 PM, Blogger Signe og Jan said...

Wau du har været en dygtig høne. Det er da fedt. Held og lykke med på mandag!!

 
At 12:31 AM, Blogger Freudika said...

Dejligt med så mange æg :-)

Håber at de der er fortsætter med at vokse - og at der ikke støder flere til ... 14 er et godt tal ;-)

 
At 12:21 PM, Blogger HBT said...

Hold da op hvor er det flot. Har du haft meget murren? Jeg har INTET mærket hverken i går eller i dag - og jeg gik jo i går op på 150 IE som jeg skal have til og med mandag so far.

Håber det ser fint ud på mandag.

 
At 5:13 PM, Blogger Mira said...

Wauv, der MÅ da simpelthen være en guldæg med diamantbesætning i bland :-)

 
At 8:34 PM, Blogger soesterlystig said...

Vi må være pseudo tvillinger - jeg plejer at få præcis samme dosis, når jeg tager Puregon og danner lige så mange æg. Venter i spænding på den videre udvikling! :-)

 
At 12:43 PM, Blogger Spirren said...

Jeg producerede 19 æg, og blev også sat ned i dosis allerede fra 5 dagen af.
De sagde, at jeg lænede mig op ad en overstimullering, men det blev heldigvis ikke aflyst.

Krydser for, at det også går godt for dig, trods mangeproduktionen af æg :-)

 
At 2:56 PM, Blogger GitteK said...

Respekt!
Godt gået!
så skal de "bare" ud og blive til noget...og op og vokse sig færdige;o)

Piece of cake!

 

Send en kommentar

<< Home