onsdag, oktober 05, 2005

Adr badr

Så var jeg til endnu en undersøgelse. Denne gang i forbindelse med en cyste eller udposning jeg har. Jeg vidste at det var en scanning, og troede at de mente vaginalscanning. Det gjorde de ikke.

Hvor er jeg dog træt af hospitaler og undersøgelser!

I øvrigt så mener de at det er endometriose, der gemmer sig i tingen. Øv, hvor ulækkert. Så løsningen hed sandsynligvis operation. Men i første omgang skal jeg til en samtale om det, og så må vi se hvad der sker.

Og hvor er jeg også træt af operationer. Det bliver så min 3. i år.

Og efter jeg så har brokket mig, må jeg nu indrømme at jeg glæder mig til på fredag. Men det er nu ikke selve undersøgelsen, men det at finde ud af hvordan det står til derinde.

Jeg er ikke så vild med Puregon. Den anden dag sved det et stykke tid efter det var sprøjtet ind, og vi blev enige om at det nok var fordi det var for koldt. I går blev det så taget ud af køleskabet i god tid, men det sved altså stadig. Måske det bare ikke er helt lige så vævsforligeligt som Suprefact? Jeg må høre dem på fredag.

4 Comments:

At 12:14 PM, Blogger HBT said...

ØV hvad er nu det for noget med dumme cyster.

Jeg mærker ikke meget til injektionen det svider en lille smule lige efter men ikke meget og jeg tager det lige fra køleskabet. Kan se at det som bivirkning kan give kløe mv så det er åbenbart lidt lokalirriterende.

Kan du mærke om der sker noget i ægestokkene?

 
At 3:56 PM, Blogger Solsikke said...

Hejsa HBT

Jeg kan ikke mærke rigtig mærke om der sker noget i æggestokkene, for jeg har haft mere eller mindre forstoppelse siden min menstruation kom i fredags, og det betyder at hele området er enormt ømt og følsomt. Undersøgelsen i går gjorde det ikke bedre.

Men jeg er da begyndt at tænke på om noget af ømheden kan skyldes æggestokkene. Det håber jeg - for så virker det jo.

Hvad med dig, kan du mærke en ændring? Og er er bivirkningerne fra nedreguleringen slut?

Knus,
Solsikke

 
At 4:56 PM, Blogger HBT said...

Hejsa

Ja ingen hedeture mere det er dejligt - nu har jeg kun ca et hysterisk anfald om dagen som er begyndet efter Puregon er kommet på programmet ;-)

Jeg synes jeg mærker lidt hver dag der hvor jeg tror mine æggestokke sidder. Er så spændt på scanningen på tirsdag.

Knus

 
At 5:35 PM, Blogger Signe og Jan said...

Øv altså - det er sgu da ikke sjovt med en operation. Men måske kan de hjælpe dig bedre bagefter? Jeg håber det ikke bliver for slemt!

 

Send en kommentar

<< Home