mandag, oktober 03, 2005

Don't try this at home kids

I går var jo endnu en stikkedag.

Vi hiver Puregon'en ud af køleskabet i fin tid, så den bliver kold. Doserer, indsprøjter 125 enheder. Så er det Suprefact'ens tur. 0,5 ml bliver hevet op, nålen bliver skiftet til indsprøjtningsnålen.

Hov.... 0,5 ml. Du skal jo kun have 0,2 ml Solsikke....

Nå. Vi bliver enige om at man nok godt kan sprøjte de 0,3 ml tilbage i hætteglasset. Og så vurderer vi at det nok ikke gør den store forskel i skarphed, at den lige har været en tur gennem en gummimembran.

Dumt!

Den nål var sløv som en gammel blyant. Maveskindet fulgte med nålen, der skulle virkelig jokkes igennem for at få den ind. Så det gjorde Didrik, og så var det heller ikke værre bagefter, men undervejs....

Så min morale er såmænd bare. Brug altid en HELT frisk nål. Nu ved vi i hvert fald det, hvis vi nogensinde skulle overveje en fremtid som stiknarkomaner.

3 Comments:

At 8:48 PM, Blogger Monja said...

Hi – solsikke – det har jeg også prøvet. Du kunne bare have spurgt mig, jeg ville af bitter erfaring kunne fortælle dig hvor sløv nålen bliver.

 
At 6:50 AM, Blogger Pia said...

Uha, der er ikke noget værre en en sløv nål, avs.
Kan stadig huske synet af min mands ansigtsudtryk, da han troede, at han skulle stikke mig med den nål, vi bruger til at mixe med!! Nej tak da.

Knus
Pia

 
At 11:14 AM, Blogger HBT said...

Hiver puregonen ud af køleskabet i god tid så den bliver kold????? Jeg er ikke med mener du varm? Jeg tager den direkte fra køleren.

Men AV det må have gjort ondt - det her jeg 7-9-13 ikke oplevet.

 

Send en kommentar

<< Home