fredag, november 11, 2005

Hjemme igen

Så er jeg hjemme igen. Mere solbrændt og glad end jeg længe kan huske at have været. Deeeeeeeejligt med lidt afslapning.

Desværre er mit liv en lille-bitte smule uoverskueligt for tiden - med nyt job og sådan. Så i weekenden skal vi i sommerhus og slappe lidt af igen. Og nu er jeg på vej i seng. Jeg har næsten ikke nået at orientere mig i blogland. Jeg har dog desværre læst at det ikke er gået mine to følgesvende i IVF-omgangen meget bedre end det er gået mig, og det er jeg virkelig ked af at læse. Jeg håber at der viser sig også at være gode nyheder når jeg får nærlæst de andre blogs engang om hundrede år eller noget.

Nej, for lige at skrive lidt, så er jeg i sandhed glad og lykkelig for tiden. Godt nok har jeg lidt pletblødning på p-pillerne, men hvor er det dog dejligt at tage dem. Jeg har en helt ny afslapning fordi jeg VED at der ikke sker noget. Samtidig har vi haft mulighed for at NYDE vores barnløse liv på en ferie hvor det bare har handlet om os to og hvad vi havde lyst til. Det er noget helt andet at være ude og rejse og solbade og opleve nye steder end bare at traske rundt herhjemme. Det var virkelig skønt at få udvidet horisonten lidt igen.

Så alt i alt i alt er jeg ganske glad. Jeg føler mig faktisk som en succes for tiden. Fantastisk mand, cool nyt job, etc. etc. Det er skønt at føle sig sådan i længere tid af gangen. Jeg håber at følelsen varer et godt stykke tid ind i vinteren - måske endda lige til vi går i gang med ivm. Jeg har ikke helt besluttet mig til hvornår det skal være, men måske giver det sig selv. Jeg har en aftale med hospitalet sidst på måneden hvor mine ovarier skal undersøges. Hvis der er nogen form for cyster skal vi vente til de er væk. Så måske er beslutningen slet ikke op til os? Lige nu hælder jeg mest mod at januar bliver starttidspunkt - jeg er ikke sikker på at jeg har lyst til at skulle koncentere mig om ivm i december samtidig med nyt job og alle juleindkøbene. Men januar, det passer mig fint. Så kan jeg rigtig nyde disse sidste måneder af året med at have min krop for mig selv, og så kan vi samtidig se frem til 2006.

Hvordan er ferien ellers gået? Tja, som ferier nu går. Badeferie, shopping, bjergvandring og hygge på altanen med alt for mange sjusser og chips. Når jeg en dag finder ud af hvordan alt sådan noget billednoget virker kunne det være jeg skulle vise nogle shots fra turen.

God weekend - nu vil jeg hoppe på hovedet i seng!

3 Comments:

At 12:07 PM, Blogger Spirren said...

Velkommen hjem Solsikke.

Dit lyse sind lyser ud af bloggen, og jeg suger straks en hver strejf til mig....

 
At 8:11 PM, Blogger Signe og Jan said...

Ajh det lyder som om du har haft godt af ferie. Dejligt!

 
At 3:03 PM, Blogger GitteK said...

åh ja!
Lyder skønt -og velkommen hjem!

Glæder mig til "shotset" ;o)
P.S ny blog til Gitten

 

Send en kommentar

<< Home