lørdag, november 26, 2005

Intet nyt herfra

... så hvorfor så overhovedet skrive et indlæg?

Tja, mit humør er ved at komme op igen, efter bomben i sidste weekend.

Der er ganske travlt på arbejdet, og jeg ELSKER det. (Altså ikke at have travlt - arbejdet.)

Jeg glæder mig som et lille barn til næste konsultation på hospitalet, så vi får noget at planlægge ud fra.

OG jeg bløder. Jeg ved ikke om der er noget galt med p-pillerne i forhold til mig, eller om det er hvad jeg kan forvente i starten af behandling med dem. Men jeg er træt af det. Jeg plejer ikke at bløde så meget når jeg har menstruation. Jeg vælger at skyde skylden på p-pillerne! Men når jeg kommer ud på hospitalet kan de forhåbentlig give mig nogle andre, hvis vi ikke kan komme i gang med behandling nu.

En lille update!

1 Comments:

At 8:59 AM, Blogger soesterlystig said...

Hvor er solsikken blevet af... juhuuuu?? :-)

 

Send en kommentar

<< Home