fredag, december 09, 2005

Influenza

Ligger på sofaen og har utrolig ondt af mig selv - på en ligeglad måde. Jeg er blevet rigtig godt gammeldags syg. Egentlig kunne jeg godt mærke at den var gal i går eftermiddag. Ondt i hele kroppen og ØV.

Turen til hospitalet var heller ikke så opløftende. Jeg er IKKE klar til ægudtagning i morgen. Eftersom de holder lukket om søndagen mente lægen heller ikke at der var grund til at scanne mig i morgen, da jeg jo ikke kunne få taget æg ud søndag alligevel. Så jeg skal komme ind mandag morgen. Så vil de scanne og tage æg ud, hvis de er klar. Ellers må vi køre igen.

Tirsdag og onsdag dur bare ikke mht. ægudtagning, så nu håber jeg virkelig at mandag bliver dagen. Samtidig frygter jeg at det er for sent. Eftersom jeg fik menstruation i fredags er mandag dag 11 - og normalt ligger ægudtagning på 8-9 dagen. Men der er ikke så meget at gøre ved det. Hvis det er for sent eller andet er galt, må vi prøve igen i næste måned.

Hold da op hvor er jeg træt af ventetid og usikkerhed! Denne fuldstændig mangel på mulighed for at planlægge noget som helst! ØV.

Men hvem ved, måske kommer det til at passe for en gangs skyld. Hvor ville jeg blive glad!

Min samvittighed har det ad h.t. Syg i dag, og måske fraværende mandag og fredag i næste uge. Og der er TRAVLT på arbejdet. Men der er ikke så meget at gøre ved det.

En lille del af mig er dog også lidt lettet over det ikke bliver ægudtagning i morgen, med smerter i hele kroppen. Omvendt ville det være meget passende. I stedet for at få ødelagt en fin dag ville jeg få ødelagt en dag, der er ødelagt i forvejen.

Endnu en weekend med at vente på mandag... Øv, hvor er jeg træt af hele behandlingen. Men jeg kan bare ikke lade være, for vi vil så gerne have lille.

5 Comments:

At 8:57 PM, Blogger Freudika said...

"Hold da op hvor er jeg træt af ventetid og usikkerhed! Denne fuldstændig mangel på mulighed for at planlægge noget som helst! ØV."

Det der - det er jo lige nøjagtigt dét som gør det så forbandet stressende at være i behandling ... vi har fuldstændigt mistet muligheden og retten til selv at planlægge vores liv ... eller ihvertfald en stor del af det ...

God bedring til dig - og jeg håber at du slår oddsne og får taget æg ud mandag :-)

 
At 11:30 AM, Blogger MariaG said...

God bedring!!

Håber æggene er lige som de skal være på mandag :0)

 
At 11:55 AM, Blogger Unknown said...

Rigtigt god bedring. Og så held og lykke med det hele.
PUK

 
At 12:34 PM, Blogger Frandse said...

God bedring og al mulig held og lykke for en super ægudtagning på mandag.

Og hvor er det utroligt at det denne manglene kontrol der er et helvede, men jeg kan virkelig godt følge dig.

Knus
Anne

 
At 12:30 PM, Blogger Spirren said...

God bedring Solsikke.

Jeg kender den dårlige samvittighed al for godt med sygedage. Men vi bliver sgu nødt til at huske, at passe på os selv.

Jeg håber, at mandagen vil bringe dig godt nyt.

Knus M

 

Send en kommentar

<< Home