torsdag, december 08, 2005

Endnu en scanning

Egentlig kan jeg kopiere gårsdagens indlæg. Og så alligevel ikke helt. Folliklerne er vokset lidt, men ikke nok, og min livmoderslimhinde er også blevet lidt tykkere. Så lægen er helt sikker på at ægudtagning bliver lørdag, men jeg skal komme derind igen i morgen, så det kan bekræftes. De mener, at der nu er ca. 10 follikler, selvom jeg oprindelig fik at vide, at der kun var 7, men det har jeg jo oplevet før, så det er der vel ikke noget mærkeligt i.

Det rigtig gode er, at de alle bliver ved med at mene, at det ser rigtig fint ud. Så måske er IVM det bedste for mig?

Desværre kommer ægoplægning til at passe rigtig rigtig dårligt ind i mit arbejde, men det vigtigste er, at der er æg, så må jeg se at få resten af mit liv til at passe ind.

Har jeg nævnt at det er dødhårdt at være BIB'er med spritnyt arbejde? Det er det....

Men jeg er glad. Glad og forventningsfuld. Uh hvor jeg håber at 2005 når at bringe verdens bedste hilsen til os.

4 Comments:

At 3:55 PM, Blogger MariaG said...

Det lyder hårdt med nyt arbejde og behandling..jeg er ikke jaloux...selvom jeg skulle hilse og sige at hospitalseksaminer og behandling heller ikke er en god cocktail!!

Det er da rart, at der er 10 æg på vej...det er jo helt perfekt :0)

-Maria-

 
At 5:36 PM, Blogger HBT said...

Håber de er klar til at komme ud på lørdag.

held og lykke med det.

 
At 10:53 AM, Blogger Spirren said...

pøj pøj med imorgen....

 
At 11:07 AM, Blogger Frandse said...

krydser finger for i morgen.
Knus
Anne K

 

Send en kommentar

<< Home