mandag, december 19, 2005

Telefonen ringede kl. 8.55

Det var en læge fra hospitalet. Kun et æg havde haft den tilstrækkelige modenhed, og det havde ikke delt sig videre efter befrugtning.

Vi må dog godt prøve IVM igen. Eftersom måneden var så mærkelig, tyder det på at overstimulering og p-piller har drillet, og der er gode chancer næste gang.

Så nu skal jeg stoppe med Østradiol og Progestan og så kommer der en blødning "en af dagene". Når jeg så får min menstruation måneden derefter, må jeg ringe ind og vi kan starte op igen.

Øv, øv og en trilliard gange øv.

Didrik var rigtig sød, da jeg ringede til ham for lidt trøst. Hvor er jeg dog uendelig lykkelig for at have den dejlige mand!

Ventetid.

12 Comments:

At 10:28 AM, Blogger Monja said...

Nej, Solsikke, hvor er jeg ked af at høre at der ikke var æg til dig. Jeg har selv prøvet det og det gør bare så ondt lige meget hvordan omstændighederne er. Det er hårdt at håbet og forventningerne ender så brat. Jeg håber det bedste for dig i næste forsøg.

Knus Monja

 
At 10:30 AM, Blogger Frandse said...

Øv altså, det er jeg virkelig ked af at høre. God du fik trøs hos din vidunderlige mand:-)

Knus
Anne

 
At 11:09 AM, Anonymous Anonym said...

Øv øv øv, havde håbet for Jer at det ville lykkes.
Kæmpe krammer fra mig !!!
LOK

 
At 11:17 AM, Blogger Spirren said...

Øv Solsikke det er jeg af at høre. Jeg sender dig kærlige tanker.

M

 
At 1:36 PM, Blogger MariaG said...

ØV øv, pis og L...!!! Det er jeg virkelig ked af. Sender dig de bedste tanker!!

Stort knus

Maria

 
At 4:02 PM, Blogger GitteK said...

lortepis!

Øv øv!
og kæmpe stort kram til dig!

 
At 4:45 PM, Blogger HBT said...

TIS - er hvad det er.

Men godt i må få et IVM forsøg mere.

Knus

 
At 4:54 PM, Blogger Mira said...

Det var da noget L-O-R-T. Virkelig surt! Verden er bare pisseuretfærdig nogen gange.
Håber det går bedre næste gang og at du får en god juleferie trods alt.

 
At 6:59 PM, Blogger Unknown said...

RØVGUITAR!
Det gør mig forfærdeligt ondt for jer.
Tanker fra PUK

 
At 8:26 PM, Blogger Freudika said...

ÆV-sq-da-oz!!!

Det er bare den dummeste opringning at få ... Jeg håber at alting er meget bedre næste gang ...

 
At 10:34 PM, Blogger QVINDEN said...

RØV OG NØGLER!
Hvad andet er der at sige? Jeg krydser fingre for at det lykkes næste gang.

 
At 2:07 PM, Blogger Signe og Jan said...

Åh nej. Sikke noget. Knus og tanker. Næste gang bliver det bedre! jeg tror på det.

 

Send en kommentar

<< Home