torsdag, januar 05, 2006

Eeeiiiii altså

Nu havde jeg lige endelig fået opdateret mine links, tilføjet dem som jeg altid læser osv. Og så tænkte jeg, at jeg ville af med den lyserøde farve. Så jeg vælger en ny template og så er mine links væk. Helt ærligt! Jeg tænkte jo ikke over at gemme dem. Copy paste er altså en god fidus, når de sådan bliver stjålet.

Nå, nu er jeg heldigvis bare fornærmet, og vil lade min blog være helt og aldeles linkløs indtil jeg får taget mig sammen til at skrive alle koderne ind igen.

Øv!

Men dejligt at slippe for det lyserøde - det var begyndt at gå mig rimelig meget på.

God torsdag fra en mellemfornøjet Solsikke.

2 Comments:

At 8:31 AM, Anonymous Anonym said...

Eeeiii øv!! Nogen gange er edb altså en underlig skabning.

Men synes nu rigtig godt om dit nye design, man kommer helt i forårshumør af det.

God weekend LOK

 
At 8:51 AM, Blogger Solsikke said...

Hej LOK

Jeg er glad for at du kan lide det! Der er andre, der bruger det på deres blogs, så jeg føler lidt at jeg stjæler - men omvendt så er der så få templates at det næsten ikke kan undgås.

God weekend til dig. Jeg håber at det går rigtig godt!

Kærlig hilsen
Solsikke

 

Send en kommentar

<< Home