fredag, februar 10, 2006

Nedregulering

Så er alt klar til det store stikkecirkus endnu engang. Lægen scannede mig ikke. Egentlig har jeg også undret mig over hvorfor man skal scannes. Måske noget med ægløsning? Han ved jo i hvert fald at jeg må have haft æl, når jeg blev fulgt så tæt for bare 10 dage siden.

Det var således mere en samtale end en scanning. Han mener godt at jeg kan forvente menstruation til sædvanlig tid, selvom folliklerne er tømt. Så det er da i hvert fald rart. Ingen grund til at trække nedreguleringen mere end højst nødvendigt.

Der blev noteret i mit skema at jeg skal stimuleres med 50 enheder og OBS OHSS. Så det holder de da i hvert fald grundigt øje med. Så er det spændende om der overhovedet sker noget med sølle 50. Sidst fik jeg 125 i 7 dage og 100 enheder i 3 dage. Så det er da i hvert fald noget af en reduktion.

Men der er vel ikke andet at sige nu så. Det spændende er jo først om en måneds tid.

3 Comments:

At 1:21 PM, Blogger Spirren said...

Scanningen er for at tjekke tykkelsen på din slimhinde!

 
At 1:58 PM, Blogger MariaG said...

held og lykke solsikke...håber at dette forsøg bliver det, der overbringer jer en glædelig nyhed :0)

 
At 4:11 PM, Blogger Freudika said...

Held og lykke med det Solsikke :-)

 

Send en kommentar

<< Home