tirsdag, marts 21, 2006

The 4 meme

Fordi jeg alligevel ikke kan koncentrere mig om at arbejde i denne ventetid (selvom jeg burde!).

Fire jobs jeg har haft:
Rengøringsdame (selvom det er politisk ukorrekt, så jeg altså aldrig mig selv som assistent).
Shell-slave
Oversætter
Lektiehjælp til en stakkels 3. G'er, der virkelig kæmpede med matematiken

Fire film jeg kunne se igen og igen:
Stegte grønne tomater
Forrest Gump
Philadelphia (og jeg græder lige meget hver gang)
Borte med blæsten - suk

Fire steder jeg har boet:
Villa
Rækkehus
Villa
Lejlighed

Fire TV-shows jeg godt kan lide at se:
Desperate Housewifes
Sex and the City
Ally - før den blev for deprimerende
Anne fra Grønnebakken (suk, det var en GOD serie!)

Fire steder jeg har været på ferie:
Boston/New York
Barbados
London
Italien

Fire websites jeg besøger/bruger (dagligt):
google.dk
lfub.dk
msn.dk
dr.dk

Fire favorit retter:
Fiskegryde med pasta til
Italienske antipasti
Alt hvad svigermor kokkererer
Alt hvad min dejlige mand kokkererer

Fire steder jeg godt gad være lige nu:
På mandag med en positiv test!
Hvis det ikke kan lade sig gøre så
på en lækker dasestrand i 30 graders varme (Barbados f.eks.)
På en rigtig god gåtur på landet
Hjemme hos min mand med en god kop (koffeinfri) cappuchino

Fire bloggere jeg tagger:
Rikke - fordi jeg gennem hende fandt hele blogworld
Amocca - fordi hun bare er for cool
Spirre - fordi det KAN lykkes og hun kæmper videre med hyperemesis
Søsterlystig - fordi hun tagger mig, og hun da bare er verdens bedste fighter!

Så blev jeg da distraheret lidt og blodprøven kom 10 minutter tættere på. Så mangler vi bare 864 gange den tid.

3 Comments:

At 12:11 PM, Blogger GitteK said...

og den går jo sikkert hurtigt...eller ikke

HEHE

Umiddelbart synes jeg at det på mandag lyder mest sandsynligt ifht. dasestranden på Barbados

XXX

 
At 11:26 AM, Blogger Unknown said...

se se hvor tiden går - jeg glæder mig til at juble med dig på mandag.
PUK

 
At 2:01 PM, Anonymous Anonym said...

Kære Solsikke

Hvor er du altså bare fantastisk!! Jeg burde nok også tænke over hvilke positive ting jeg har, istedet for at være så fikseret på det negative.

Nå nok om det, nu gik der lige 5 min mere. Det bliver spændende på mandag.

Knus Lok

 

Send en kommentar

<< Home