lørdag, marts 04, 2006

Foreløbig gode nyheder

Så oprandt dagen for den længe ventede scanning. Der var 2-3 follikler i hver side. De største var 10 mm. Jeg skal foreløbig fortsætte på den samme dosis, og så muligvis sættes op på tirsdag. De vil dog være meget forsigtige med ikke at sætte mig op for tidligt.

Sandsynligvis bliver ægudtagning på dag 16-17 i cyklus, så der er stadig et stykke tid til. Det hele går ganske langsomt når jeg skal have så lidt hormon. Men det lød da som om lægen var helt overrasket over at der var sket så "meget" med så lidt hormon, så det er da positivt.

Nu vil jeg nyde min weekend videre. Jeg synes godt nok at den var hårdt tiltrængt nu.

God weekend til alle jer andre.

1 Comments:

At 6:27 PM, Blogger Signe og Jan said...

Det lyder godt!

 

Send en kommentar

<< Home