tirsdag, februar 14, 2006

Stikkesejr

Gad vide om det ord findes? I hvert fald lykkedes det mig i går for første gang nogensinde at stikke mig selv!!!! Jeg er meget stolt. Det tog mig kun et kvarter med sprøjten i hånden at overbevise mig om at jeg godt kunne. Didrik holdt sig pænt i baggrunden, og det var dejligt at vide, at han kunne overtage, hvis jeg ikke kunne selv.

Det værste var bare, da jeg endelig havde stukket sprøjten ind kunne jeg ikke trykke stemplet ind, fordi min hånd og sprøjten var så klam af sved at det var helt umuligt. Men det lykkedes. Og faktisk var det et fuldstændig smertefrit stik. (Nok fordi jeg var så høj af adrenalin at jeg ikke kunne mærke noget.)

Så endelig kan jeg officielt kalde mig en stikker. Jeg er spændt på om jeg bare kan igen i aften, eller om jeg får et nyt panikanfald. Men nu ved jeg i hvert fald at jeg KAN.

8 Comments:

At 8:47 AM, Anonymous Anonym said...

TILLYKKE!!!
Sender dig en stor guldmedalje ;) Hvor er du altså en sej kvinde Solsikke!

Held og lykke i aften.

Knus Lok

 
At 9:40 AM, Blogger Solsikke said...

Tark.... Jeg rødmer helt.

Det gik fint i aftes også. Jeg sad kun og overvejede i et minuts tid, tror jeg.

Stort knus,
Solsikke

 
At 11:05 AM, Blogger Spirren said...

Sådan stikker :-)

 
At 9:30 PM, Blogger Mira said...

Skidegodt gået. Det ER en overvindelse, men mon ikke det bliver lettere for dig nu.

 
At 8:09 AM, Blogger MariaG said...

velkommen i stikkernes verden :0)

 
At 8:30 AM, Blogger soesterlystig said...

Din stikker!

 
At 8:30 AM, Blogger soesterlystig said...

:-)

 
At 11:40 AM, Anonymous Anonym said...

Hvor er det flot :-)

Jeg kan godt huske den første gang jeg skulle stikke mig selv. Det tog også nærmest en halv time med sprøjten i hånden og så gjorde det ikke engang ondt :-)

Held og lykke.

Knus Pia

 

Send en kommentar

<< Home