fredag, februar 24, 2006

Næsten videre

Jeg begyndte så småt at pletbløde i går, men havde forberedt mig på det værste i dag, da menstruationen ikke var rigtig startet endnu.

Heldigvis var min slimhinde dog delvist afstødt så jeg kan godt starte med Puregon på søndag. Pyyyha, så er min odyssé ud i overgangsalderen ved at være afsluttet for denne omgang. Det har ikke været specielt sjovt denne gang. Jeg har haft mig en daglig tudetur de sidste dage. I det hele taget føler jeg mig utroligt grådlabil og irritabel.

Som sagt starter jeg med 50 enheder Puregon. Næste scanning bliver på lørdag. Jeg er meget spændt på om der sker noget som helst med så lidt hormon, eller om det trækker i langdrag denne gang. Egentlig er jeg lige glad, bare resultatet bliver godt!

(Lige nu drikker jeg et glas yderst velblandet og velsmagende saftevand, som min kære mand har hentet til mig - det lovede jeg at rapportere i dagens post.) Tak skat :o)

5 Comments:

At 7:41 PM, Blogger Spirren said...

Det bliver godt Solsikke :-)
Knus M.S

 
At 9:31 PM, Blogger Signe og Jan said...

Godt at du kan komme videre...

 
At 10:07 PM, Blogger MariaG said...

Jubiii :0) Så hjalp det måske alligevel lidt, at vi heppede med fra sidelinjen :0)

 
At 10:27 AM, Blogger Solsikke said...

*S* Tak for jeres søde kommentarer. Ja, jeg er sikker på at jeres heppen hjalp! Så tusind tak!

Knus,
Solsikke

 
At 3:42 PM, Blogger GitteK said...

Hvilket storsind af en mand ;o)

Og fortsat hep hep...!
XXX

 

Send en kommentar

<< Home