torsdag, marts 23, 2006

Drømmer jeg?

Vi havde i går bestemt os for at vi skulle prøve en lille test her til morgen. Hvis der ikke var kommet noget blod naturligvis.

Jeg vågnede kvart i fem og var fuldstændig lysvågen. Nøj hvor jeg rystede mens jeg kiggede på testen og talte. Efter jeg havde talt til omkring 40 (og jeg tror at jeg talte meget hurtigt) syntes jeg at kunne ane en 3. streg. (Det er en test vi engang har købt i Italien - der skal være 3 streger før den er positiv, da én af stregerne indikerer hvor langt man er henne).

Jeg fløj ind til min mand, mens der var en svag tynd streg, som dog blev tydeligere mens jeg kiggede på den. "Er der en streg i A?". "Ja", svarede han.

Resten af morgenen var mærkelig. Jeg føler mig helt fjollet og rundt på gulvet. Jeg opgav at gå i seng igen. Min puls var mindst 150, så det er ikke så nemt at sove. Hvor er det bare vildt, det her!

Jeg havde lovet mig selv i tidernes morgen, at hvis jeg nogensinde så en positiv test eller positiv blodprøve, så ville jeg være glad. Det nytter ikke noget at tænke på det dumme a-ord. Nu VED vi, at det kan lykkes. Så er det bare et spørgsmål om de sidste 8 måneder. Så jeg vil være positiv i dag. Men jeg synes godtnok stadig at mandag er langt væk. Jeg ved også godt at risikoen stadig er stor. Det er 13 dage efter ægudtagning i dag. Dvs. hvis jeg var "almindelig" var det først i morgen at menstruationen skulle udeblive.

Men i hvert fald ser det da lyst ud nu. Syn's I ikke?

10 Comments:

At 10:16 AM, Blogger soesterlystig said...

Jeg bliver helt blændet så lyst er det:-) Juhuuuu! Krydser fortsat i spænding!

 
At 11:03 AM, Blogger Unknown said...

Det er da det lyseste lyse!!! Så lyst faktisk at tårerne triller ned af mine kinder. Jubiii og hurra, livet er smukt!
PUK

 
At 11:19 AM, Blogger Signe og Jan said...

HURRA det lyder fantastisk!!!!!!!!

 
At 1:17 PM, Blogger Mira said...

waaauv, det lyder rigtig rigtig lovende!!!! Et forsigtigt tillykke herfra.

 
At 4:48 PM, Blogger HBT said...

Det ser RIGTIGT lyst ud. Tillykke fra mig.

Knus

 
At 5:02 PM, Anonymous Anonym said...

HURRA!! Det lyder rigtig spændende :-)

Jeg har lyst til at fjolle rundt sammen med dig, hvis du stadig er i det humør :-)

Lad os sige, at det er endnu et forårstegn og solen vil skinne på os i morgen :-)

MANGE KRAM

 
At 8:56 AM, Anonymous Anonym said...

Juuuubiiiiii !!!!!!
Ej det er bare for vildt Solsikke, kan godt forstå du er rundt på gulvet. Håber virkeligt for Jer at den er der nu.
Jeg håber på at du trækker mig med i heldet :)

Knus og mange tanker Lok

 
At 9:24 AM, Blogger GitteK said...

Jooooov da!
For sulan! og rigtig rigtig meget tillykke med det :oD

 
At 10:18 AM, Anonymous Anonym said...

Jeg er så glad på jeres vejne. Tillykke med det søde.
Håber på, at det bliver sådan de næste 8 mdr med. :-)

 
At 9:20 PM, Blogger QVINDEN said...

JUBII

 

Send en kommentar

<< Home