onsdag, december 20, 2006

Sikke det går

Junior har nu tage 450 gram på på en uges tid. Så det går bare storartet. Sundhedsplejersken var super tilfreds med ham - men han nåede også at give hende et blændende smil - charmetrold. Han er lige begyndt at smile, det er bare så dejligt!

Forældrene har det også godt. Jeg er meget forundret over at det er gået så nemt indtil videre. Jeg havde frygtet at Junior ville fylde så meget hos mig, at jeg ville være irriteret på min mand, eller ikke have brug for ham. Men jeg synes kun at jeg elsker ham endnu mere nu. Selvfølgelig er der situationer hvor vi kan være lidt kort for hovedet overfor hinanden, det kan nok ikke undgås med søvnunderskudet, men alt i alt føler jeg mig nærmest nyforelsket i min mand.

S(e)xlivet er jeg lidt bange for at genoptage. Jeg blev syet en del efter fødslen og tør slet ikke mærke efter dernede. Det er ikke lysten der mangler, men derimod modet og så selvfølgelig et tidspunkt hvor Junior sover og vi begge er friske.

Nå, jeg må løbe!

4 Comments:

At 10:01 PM, Blogger Monja said...

Hej Solsikke

Sikke han stortrives og sikke dejlig han ser ud.

Jeg vil lige kommentere på det med s(e)xlivet og syningerne. Jeg synes du skal fortælle din mand at du er bange for at det skal gøre ondt, og at du vil have mulighed for at stoppe når som helst. De første gange lå vi bare og rørte lidt ved hinanden. Du skal selvfølgelig mentalt være parat, men jo før jo bedre. Jeg blev syet med to sting, og det gjorde lidt ondt på sådan en strammende måde i starten – faktisk de første par måneder – især bagefter. Arvævet skal vænnes til berøring og det hjælper altså ikke at vente et år. Held og lykke med det.

Knus Monja

 
At 8:55 AM, Anonymous Anonym said...

Jeg vil anbefale glidecremen fra apoteket. Ellers kan jeg kun stemme i hvad Monja siger: igang igen - lige så stille og roligt.

Glædelig jul!

 
At 10:06 AM, Blogger Frøkenhat said...

Lyder som om hele familien trives - dejligt.
Giv tid, giv tid, nynner Frøkenhat - du skal nok nå det hele. Også s(e)x er jeg sikker på... :-)

 
At 2:43 PM, Blogger lykkejægeren said...

Sikke dog en vidunderlig guldklump...
Kender kun alt for godt det der med at være bange for sex !!! Mit er dog af andre årsager, men det er ikke sjovt for min kæreste (eller for mig)
Giv det lidt tid, I skal jo også lige finde ud af det med at være forældre og jeres nye roller...
Held og lykke !!!

 

Send en kommentar

<< Home