onsdag, oktober 25, 2006

35+0

Det må blive en hurtig status i dag. Der er ikke sket så meget nyt. Humøret er i top. Egentlig har jeg det fysisk også bedre end jeg havde midt i graviditeten. Jeg har relativt meget energi - kommer gennem en del dage uden min middagslur. Til gengæld har jeg også tilladt mig at tage kortere arbejdsdage end før, så jeg tror at jeg endelig høster frugten af at passe lidt bedre på os.

Min halsbrand bliver dog værre og værre. Det er nok det eneste jeg rigtig vil høre min læge om ved det næste og forhåbentlig sidste lægebesøg.

Lille DJ bevæger sig stadig rigtig meget. Bevægelserne er selvfølgelig anderledes "tungere" nu, da der ikke er plads til de store akrobatiske udfoldelser. Men jeg mærker ham dejligt meget stadig, så det er skønt.

Så bød ugen også på endnu en omgang fødselsforberedelse, så nu er jeg helt uddannet i fødsler! Eller noget. Jeg tror egentlig ikke rigtig at jeg har lært noget, som jeg ikke vidste i forvejen ved at have læst alle de bøger, men min personlighed byder mig at sætte mig grundigt ind i den opgave der venter, specielt når den er så stor.

Efterhånden er fødslen ikke så fjern for mig. Jeg håber at han venter nogle uger endnu, men skulle han melde sin ankomst om 12 timer, så gik det nok også. Jeg glæder mig til at se ham!

Nå, der er kun en uge tilbage på arbejdet, så alle sejl er sat ind på at få prioriteret og overleveret. Det er nu dejligt hver gang jeg har gjort en opgave færdig eller givet den videre.

2 Comments:

At 12:18 PM, Anonymous Anonym said...

Udlært i fødsler, hehe. Det skal nok gå. Jordmødrene er så dytige til at guide en (og ens mand).

Fedt at du snart skal på barsel!

 
At 4:48 PM, Blogger Spirren said...

35 fulde uger, der er så vildt Solsikke....

Åh din heldige kartoffel du har jo en fødsel til gode:-)
Det lyder til, du er godt forberedt.

Knus og mange tanker

 

Send en kommentar

<< Home