onsdag, december 13, 2006

Rørt!

Mange tak for jeres søde og støttende kommentarer til mit sidste indlæg. Det varmer rigtig meget! Jeg har genlæst min post flere gange, for at se om jeg har pyntet på sandheden siden jeg får kommentarer om at være en god mor. Men jeg kan nu ikke se det nogen steder. Tusind tak i hvert fald.

Sundhedsplejersken var her igen, og nu er Junior kun 50 g fra at nå sin fødselsvægt og han har i gennemsnit taget 75 g på per dag siden han begyndte på flasken. Sp var ovenud tilfreds med ham. Tror I lige at moren er stolt???

Så der er glæde i det lille hjem!

4 Comments:

At 3:43 PM, Blogger Frøkenhat said...

Moren har al mulig grund til at være stolt! :-)

 
At 9:52 PM, Anonymous Anonym said...

"At være en god mor, sidder ikke i brysterne".

Det vigtigste er at I har det godt og er glade, hvordan I så opnår det er egentlig underordnet, bare det lykkedes :o)

Du er en god mor, stol på det!

Kram,

Smilja.

 
At 9:37 AM, Blogger LOK said...

Sådan Solsikke!!

Selvfølgelig er du en god mor!!

Knus Lok

 
At 8:49 AM, Anonymous Anonym said...

Dejligt!!!
Jeg ser det først nu...men kan skiiiisme godt huske følelsen...

-Men det er jo bare mad! sagde min SP. og det havde hun ret i...varmen og nærheden og alt det andet er der også fuldt ud ved flaskegivning...
og der er jo fordele og ulemper ved alting....osse amning!

Kram til dig!
Håber I får en rigtig dejlig jul!

GitteK

 

Send en kommentar

<< Home