mandag, december 04, 2006

Verdens dejligste barn!

Ja, Spirre har helt ret. Min fantastiske søn er nu halvanden uge gammel - og hvor er han dejlig!!!!!!!

Han er en rigtig hygge-prins som helst gør alt ovenpå sine forældre - fortrinsvis moren - inklusive lige nu, hvor jeg må bruge fem-fingersystemet, da baby sover på den anden hånd.

Jeg vidste jo godt, at vi skulle have en baby, men hvor er det overvældende at opdage, at vi har fået verdens smukkeste og mest fantastiske baby. I min vildeste fantasi havde jeg aldrig kunnet forestille mig så dejlig en baby.

Fakta: Han blev født en uges tid før termin og vejede 4150 g og var 55 cm lang. Fødslen var vist ret nem sammenlignet med andre, men slet ikke "efter bogen" - mere om det senere.

Amningen går hæderligt, men min venstre brystvorte ligner noget fra en skrækfilm. Det hører vist bare med.

Han tabte 200 g den første uge, så det er spændende at få ham vejet igen om nogle dage.

Jeg skriver mere, når jeg får lov af den lille...

15 Comments:

At 4:00 PM, Blogger soesterlystig said...

TILLYKKE med den lille- hvor er det skønt:-)

 
At 4:06 PM, Blogger Frøkenhat said...

TILLYKKE!!! Smiler i hele hovedet ved tanken om dig og dit lille mirakel. Hvor er det godt!

 
At 4:44 PM, Anonymous Anonym said...

Tillykke, tillykke!
Hvor lyder det dejligt!

 
At 6:16 PM, Blogger Spirren said...

Åh ja det er så vildt så vildt og overvældende:-)
Endnu en gang tillykke med dit kæreste eje....

Hvis der går lidt hul på brystvorten, hvad der vist er almindeligt i de første par uger, så væd dem i brystmælken og lad dem derefter lufttørre :-)


Kærlige tanker fra mig

 
At 6:17 PM, Blogger Mira said...

1000x tillykke herfra også!!!!

 
At 6:24 PM, Anonymous Anonym said...

Halli hallo og lige et øjeblik!
Så var han her!

RIGTIG RIGTIG HJERTELIGT TILLYKKE MED VERDENS DEJLIGSTE!


GitteK

 
At 7:07 PM, Blogger Unknown said...

Tillykke med dit eget lille mirakel. Nyd det. Imens vil jeg glæde mig til at læse mere.
PUK

 
At 7:52 PM, Blogger MariaG said...

Stort tillykke!! Det lyder som en stor flot dreng!

Så er jeg vist næste i rækken til at føde...lidt vildt!

 
At 9:51 PM, Blogger Snowie said...

Hurraaaaa Solsikke!!

Stort tillykke med sønnen :-D

kh Snowie

 
At 10:08 AM, Anonymous Anonym said...

Tusind gange tillykke! Hvor er det bare stort ;-)

 
At 11:35 AM, Blogger Unknown said...

Hjerte´lig tillykke.

cs

 
At 9:14 PM, Blogger Monja said...

Tillykke søde solsikke

Dejligt at høre at du havde en forholdsvis nem fødsel og ikke mindst at moderfølelsen er så overstrømmende for dig.

Nyd din dejlige dreng.

Knus fra Monja

 
At 10:58 PM, Anonymous Anonym said...

Hvor er det skønt at høre! Græder hver gang endnu et mirakel er født!
.........*lykkesnøft*...........

KRAM fra Stina

 
At 7:37 PM, Anonymous Anonym said...

Stort tillykke med den lille...eller skal jeg sige den store.. :-) Rigtig fin størrelse.

 
At 1:07 PM, Blogger Signe og Jan said...

TILYKKE

 

Send en kommentar

<< Home