onsdag, april 12, 2006

God påske

Hermed den lovede påskehilsen til alle jer, der har holdt hjulene i gang de seneste dage!

Jeg er selv ved at falde ned af stolen af træthed, og har ingen anelse om hvordan jeg gennemfører de næste 2 1/2 timer, som jeg burde være her i. Sandsynligvis gør jeg ikke. I stedet tager jeg computeren med mig hjem og forsøger i morgen at få indhentet det jeg ikke nåede i dag og i går.

I lørdags landede kvalmen. Vi havde været omkring i den lille bil for at nå forskellige ting, og resten af dagen stod i kvalmens tegn. Jeg har dog ikke lidt af det siden. Jeg har været meget utilpas og svimmel, og er så småt ved at miste min appetit, som ellers har været glubende, men decideret kvalme har jeg ikke haft siden.

Nu er scanningen 6 dage væk. Jeg veksler mellem at tænke at jeg da bare skal være glad og slappe af, og tænke at det umuligt kan passe det her. Forhåbentlig kan scanningen vise liv og glade dage og ikke de skrækscenarier som lever i mit hoved.

Min søde mand er heldigvis en støtte af dimensioner. Jeg ved, at han nærer den samme frygt, men beundrer hans evne til at skjule det. I stedet lader han mig sove meget, og passer mig når jeg er vågen. Han er en skat!!

Glædelig påske som sagt.

Solsikke 6+5.

7 Comments:

At 2:56 PM, Blogger LOK said...

Også rigtig god påske til dig og din søde mand.

Og lige pludselig skal I til scanning og hilse på Jeres lille guldklump for første gang.

Håber ikke kvalmen bliver for meget, det er nok at være svimmel.

Knus Lok

 
At 4:10 PM, Blogger Frøkenhat said...

God påske. Håber du nyder den og lader dig varte op og forkæle af din mand.

 
At 11:36 AM, Blogger Unknown said...

Glædelig påske.

PUK

 
At 5:28 PM, Blogger GitteK said...

6+5
Tju hej hvor det går!

Iiiih hvor jeg altså glæder mig til at høre om al den liv og ballade der er derinde ;o)

Mange påskehilsner og knus!

 
At 10:17 AM, Blogger Signe og Jan said...

God påske!!

 
At 7:18 AM, Anonymous Anonym said...

Jeg håber, at I har haft en dejlig måske med masser af afslapning :)

Mange knus

 
At 8:08 PM, Anonymous Anonym said...

Jeg håber I har haft en god påske.

Jeg glæder mig til at høre om scanningen i morgen. Krydser for at alt går godt.

Kh. Pia

 

Send en kommentar

<< Home