lørdag, februar 24, 2007

Count your blessings


Suk. Er han ikke dejlig min lille guldklump?


Så blev han 3 måneder gammel. Sikke meget der er sket. Jeg havde troet at det var dejligt at have sådan en lille størrelse at tage mig af, men jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig sådan en lykke. Jeg elsker den lille gut over alt på Jorden og glæder mig hver dag over at kunne tilbringe den med ham.
Ud over min nye status som mor, har jeg meget at være lykkelig for: Min dejlige mand, som har været en utrolig støtte gennem fertilitetsbehandlingen og som stadig behandler mig som en prinsesse; mine venner og veninder som jeg virkelig kan regne med; mit fantastiske job, som jeg godt nok ikke tænker meget på for tiden, men som udfordrer mig fagligt og har givet nogle fantastiske kollegaer; min skønne bolig, som giver de perfekte rammer at opfostre Junior i; mine søstre, som trods afstand er de bedste søstre man kunne ønske sig; mine svigerforældre, som jeg nok i virkeligheden mere betragter som forældre end som svigerforældre; de fantastiske blogger-babes, som har hjulpet mig gennem en af de sværeste perioder i mit liv; osv.
Jeg er et meget heldigt menneske. Tak.

Etiketter: ,

6 Comments:

At 7:56 AM, Anonymous Anonym said...

Jo han er dejlg lige som sin mor:-)

 
At 5:25 PM, Blogger LOK said...

Hvor er han da bare dejlig, og sikke et smil han har. Kan godt forstå at du er forelsket i ham!!

 
At 6:04 PM, Blogger Signe og Jan said...

Hvor er han kær ;o)

 
At 9:56 AM, Anonymous Anonym said...

Uhmmmm! Han er lige til at spise. Superlækker!!!

 
At 7:28 PM, Blogger Frøkenhat said...

Det er en skøn dreng, du har dig. Og hvor er det godt, at du værdsætter det gode i dit liv - måske bliver man lidt bedre til det, når man ved, at livet også kan være en bitch ind imellem?!

 
At 9:53 AM, Anonymous Anonym said...

Kære Solsikke

Han er virkelig skøn!
Det er dejligt at læse om hvor godt det hele går for dig nu og hvor meget du nyder din lille guldklump. Det er en rigtig solstrålehistorie, som passer så flot til en Solsikke.
Det er skønt at du også har overskud til at skrive om det her Tak!

Kærlig hilsen Evi

 

Send en kommentar

<< Home