fredag, maj 11, 2007

Nå ja

Nu skal det ikke være så dystert det hele. Alt i alt er jeg glad for tiden. Ferien venter lige om hjørnet, og der er sket noget virkelig stort i mit liv: Jeg har været ude og shoppe igen!

Ja, jeg ved godt, at det ikke lyder af noget særligt. Men for første gang siden Juniors ankomst har jeg været i en tøjbutik og nydt at prøve tøjet, ikke skyndt mig hjem, men slappet af og oset. Og jeg fik købt noget, både nogle bluser, en kjole og en skjorte. Jeg har tabt mig lige præcis de par kg, som betyder at jeg føler mig som mig selv igen. Det stod ellers helt stille med vægttab i lang tid, men nu har vi lagt kosten tilbage i det "endometriosevenlige" spor, og det giver hurtig bonus. Så nu har jeg også fundet endnu flere førgraviditetsbukser frem som passer perfekt. Ah, det er skønt.

Alt i alt vil jeg skyde på at der mangler 3-4 kg før min vægt er præcis som jeg vil have den. Og lige nu er det nu egentlig også ok. Jeg har ikke nogen trang til at brokke mig over min krop, for den er nu egentlig ganske udmærket. Og så må vi ikke glemme, at den har opfyldt mit største ønske, og det må jeg huske at takke den for....

Den bitte fyr fik det meget bedre i går efter sin middagslur. Han sov 3 timer, og det var åbenbart det der skulle til, for at han kunne blive ordentlig frisk igen. Natten var lidt dum, han vågnede hver time og brokkede sig, men det lykkedes da at få ham til at sove rimeligt hurtigt hver gang.

Og så vil jeg ønske blogland pænt farvel og nyde sydens sol og varme i et par uger!

Etiketter:

4 Comments:

At 10:06 AM, Anonymous Anonym said...

Rigtig grigtig god ferie til Jer alle tre:-)

 
At 10:08 AM, Blogger Signe og Jan said...

God ferie!!!

 
At 7:55 PM, Anonymous Anonym said...

God tur!

 
At 8:51 PM, Blogger Frøkenhat said...

Ja, god ferie.

 

Send en kommentar

<< Home