søndag, juli 22, 2007

8 om mig

Jamen så må jeg jo til det. 8 hurtige skud fra hoften:

Nr. 1: Jeg elsker min mand og min søn over alt på Jorden (det havde den trofaste læser nok regnet ud på nuværende tidspunkt).

Nr. 2: Jeg hader mig selv, når mit temperament løber af med mig. Men mit temperament løber kun over med mig, når jeg er blandt mennesker jeg stoler på. Overfor alle andre bider jeg det i mig og lader det gå ud over dem jeg elsker.

Nr. 3: Jeg gør alt hvad jeg kan for at råde bod på Nr. 2 og Nr. 4.

Nr. 4: Jeg er alt for forfængelig, snobbet og kedelig til at jeg rigtig kan holde af mig selv. Og jeg forstår dybest set ikke hvad Didrik ser i mig. Samtidig gør jeg dog lidt alligevel, for måske er jeg slet ikke så slem, når jeg samtidig som regel magter Nr. 3?

Nr. 5: Jeg er virkelig dygtig til mundtlige eksamener og jobsamtaler.

Nr. 6: Jeg hader at tabe men er trods alt ikke en utålelig vinder.

Nr. 7: Da jeg var barn, var min bedste ven min hund. Jeg havde venner, men jeg følte ikke at jeg kunne betro mig selv til andre end Vuffi. Siden hen blev jeg dog bedre til at åbne op for følelserne og jeg tror at det er det, der har reddet mig.

Nr. 8: Jeg elsker sodavand, chips og popcorn, hvorfor jeg aldrig har det i huset.

Der er vist ikke rigtig nogen tilbage at tagge, så jeg vil bare sige tak for legen!