tirsdag, februar 24, 2009

2. scanning

Mine forventninger blev ikke gjort til skamme. En lille (men større end sidst) dejlig klat lå midt på skærmen, med et hjerte i midten og "brede skuldre - det bliver en dreng" - ifølge lægen.

Scanneren udregnede den til at være 8+6 dvs. 22 mm mod de 21 mm som den burde være, når jeg nu var 8+5. Så det er jo helt perfekt. Så nu har vi et billede hvor man (næsten) kan se op og ned på vores baby. Hvor er det vildt.

Jeg kan mærke hvordan glæden er ved at få permanent fodfæste i mig (selvom alle omkring mig konstant fortæller skrækhistorier om aborter og mislykkede fødsler - det kommer ikke mig ved).

Jeg skal være mor igen. Junior skal være storebror. Solen skinner.

Etiketter:

3 Comments:

At 9:29 AM, Blogger LOK said...

Stort tillykke med den flotte scanning. Og der er kun 1??

Endnu en dreng til blogland ;)

Stort knus LOK

 
At 1:21 PM, Blogger Diana said...

Det var dejligt nyt :)
Fornuftigt at du holder dig for ørerne når nogen deler ud af skrækhistorierne. Et godt tip: det kan hjælpe at synge højlydt imens.

KNUS

 
At 2:59 PM, Blogger QVINDEN said...

Dejligt at scanningen gik godt - og blæs så lige alle de syge ammestue-historier et langt stykke.

 

Send en kommentar

<< Home